0 کمک آنلاین

معرفی کتاب؛ دنیای رنگارنگ الفی اتکینز

  • ۲۶ مرداد ۹۹
  • 1512 بازدید
  • 2 دیدگاه

اگر شما خواننده عزيز چهارمين دهه عمر خود را مي‌گذرانيد، «الفي اتکينز» براي شما شخصيتي آشناست؛ پسري کوچک با لباس يقه اسکي، چشماني درشت و چند تار مو بر سر گرد و بزرگش که با پدرش و دوست خيالي‌اش در خانه‌اي کوچک زندگي مي‌کند. در سال‌هاي ميانه دهه شصت، الفي اتکينز قهرمان سريال انيميشني بود که بر خلاف ديگر سريال‌هاي کودکان به دنبال مادرش نمي‌گشت، مشغول فرار از آدم‌هاي بد نبود و هر چند کم، اما اندوه هم داشت.

پنجاه سال پيش از اين خانم گونيلا بريستروم، نويسنده و تصويرگر، کتابي نوشت که شخصيت اول آن پسري چهار ساله به نام الفي بود. الفي به سرعت تبديل به شخصيتي جهاني شد و کتاب‌هايش به تمامي زبان‌هاي زنده جهان ترجمه شد.

الفي اتکينز با پدرش در آپارتماني کوچک زندگي مي‌کند. دنياي الفي، دنياي شادي‌ها، اميدها و ترس‌هاي کودکي است که جهان بيرون برايش پر از ناشناخته‌هاست. مشکلات الفي مشکلاتي است که هر کودکي در هر کجاي جهان با آن روبروست: ترس از محله جديد، مشکل در پيدا کردن دوست، ترس از تاريکي و غيره.

کودکان با خواندن کتاب‌هاي الفي اتکينز درس‌هاي مهمي مي‌آموزند؛ آنها ياد مي‌گيرند که دعوا کار خوبي نيست ولي هر کودکي بايد در برابر حرف زور بايستد و حقش را بگيرد و طبيعت چه اندازه در زندگي انسان‌ها اهميت دارد.

مجموعه کتاب‌هاي الفي اتکينز را نشر آفرينش‌گر، مخصوص رده سني سه تا نه سال منتشر کرده است. سفر در دنياي رنگارنگ الفي اتکينز را براي فرزندان کوچکمان از دست ندهيد.

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    اسیه 4 سال پیش

    کتابای قشنگین‌حتی من هم یه ادم گنده ام اژ خوندشون تحت تاثیر قرار میگیرم.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      صمیمانه قدردان شما یاور عزیز هستیم که با پیام خود موجب دلگرمی ما برای ادامه مسیر سخت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواد‌های آنها هستید. قدردان مهرتان هستیم و برایتان آرزوی سلامتی داریم.

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما