0 کمک آنلاین
روز جهانی غذا

نقش غذای سالم در پیروزی قهرمان‌های محک

  • ۲۵ مهر ۹۹
  • 971 بازدید
  • 0 دیدگاه

تمام ورزشکاران برای اینکه یک بدن قوی و محکم داشته باشند باید به تغذیه خودشان اهمیت دهند. آنها می‌دانند که غذای سالم و کافی هم مانند تمرین‌های سخت و منظم برای موفقیت لازم است. قهرمان‌های محک نیز برای شکست سرطان یک مبارزه سخت و طولانی را در پیش دارند که برای پیروزی هم به دارو و هم به تغذیه مناسب نیاز دارند. غذای سالم مقاومت بدن کودکان را بالا می‌برد تا بتوانند زیر خم سرطان را بگیرند و خاکش کنند.

برای همین است که متخصصان تغذیه در بیمارستان محک علاوه بر اینکه حواسشان به پخت غذا است سعی می‌کنند تا سیستم ایمنی‌ آنها در برابر داروهای شیمی درمانی بالاتر رود. در شرایط کرونا مددکاران اجتماعی محک نیز از طریق تماس با خانواده‌هایی که در شهرستان زندگی می‌کنند به آنها در مورد اصول تغذیه مناسب مشاوره می‎‌دهند. با کمک‌های شماست که می‌توانیم از کودکان محک در مسیر مبارزه با سرطان به صورت همه جانبه حمایت کنیم.

امروز ۲۵ مهر؛ روز جهانی غذاست. امسال سازمان جهانی غذا (فائو) شعار«همه باید به امنیت غذایی اهمیت بدن» رو برای این روز انتخاب کرده است. روز جهانی غذا رو گرامی می‌داریم و به همه فعالان این عرصه تبریک می‌گوییم.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما