0 کمک آنلاین

ویژگی‌های پیام همدلی محک چیست؟

  • ۸ تیر ۹۹
  • 1002 بازدید
  • 0 دیدگاه

نمادی که در تصویر می‌بینین معرف یک راه جدید و متفاوت برای همدلی و تسلیت با عزیزان‌مونه که «پیام همدلی محک» نام داره. از طریق این راه جدید، در این روزهای سخت که دستامون از هم دوره شده می‌تونیم همدلی خودمون رو به دوستان و آشنایانی که سوگوارند به صورت دیجیتال برسونیم. بیایین با هم ویژگی‌های این روش جدید رو مرور کنیم:

  1. در روزهای سخت سوگواریِ عزیزانمون که به دلیل شخصی یا برای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، نمی‌تونیم کنارشون باشیم و دست‌هامون ازشون دوره، همراهشون می‌شیم تا در سوگ تنها نباشن و دچار سوگ ناتمام نشن.
  2. این راه جدید، محدودیت زمان و مکان نداره. شما در هر لحظه و مکانی در این کره خاکی می‌تونین با پیام همدلی محک همراه عزیزانتون باشین.
  3. همه اونهایی که سوگوارن، منتظر فرصتن تا کار خیری برای عزیز از دست رفته‌شون انجام بدن و یادش رو ماندگار کنن. این راه جدید که به اقدام خیر تأمین دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان گره خورده، باعث تسلی‌خاطر بازماندگان و آرامش روح عزیز سفر کرده می‌شه.
  4.  با ارسال پیام همدلی می‌تونیم ضمن احترام به فاصله‌گذاری اجتماعی و حفظ سلامتی، در روزهای غم کنار عزیزانمون باشیم.

محک با بیش ۲۹ ساله سابقه حمایت با کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌شون یاد گرفته که در روزهای سخت هیچ کس نباید تنها بمونه. به واسطه این تجربه طولانی و نظرات کارشناسان روانشناسی محک، خوب می‌دونیم که همراهی با افراد سوگوار در بازگشت به زندگی عادی، چقدر مهم و حیاتیه‌. حالا که کرونا همه ابعاد زندگی‌مون رو تحت تأثیر قرار داده، نباید اجازه بدیم عزیزان‌مون در غم و سوگ تنها بمونن. پیام همدلی محک هم دلامون رو نزدیک هم نگه می‌داره و هم برای کودکان مبتلا به سرطان سلامتی میاره.

 

ارسال پیام همدلی محک

بروشور آموزشی پیام همدلی محک

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما