0 کمک آنلاین

پيام تبريک و قدردانی مديرعامل محك براى كسب رتبه اول در جهان‎

  • ۹ آذر ۹۹
  • 2033 بازدید
  • 0 دیدگاه

همواره به یاد داریم: محک خدمتگزار کیست؟

بار دیگر خانواده بزرگ محک دست در دست یکدیگر جایگاهی رفیع را در جهان خلق کردند. افتخارات جهانی محک در گذشته، این سازمان را در زمره سازمان‌های کلاس جهانی قرار داد و افتخار امروز که آحاد این خانواده در هر گوشه ایران و جهان در ایجاد آن سهم داشتند، جایگاه محک را به عنوان یک سازمان ارزشمند و قدرتمند کلاس جهانی تثبیت نمود. موفقیت کمپین اطلاع‌رسانی محک در روز جهانی سرطان که در بین ۱۱۰۰ سازمان از ۱۷۰ کشور به عنوان برترین کمپین جهان انتخاب گردید، نتیجه سه دهه آرزوهای بزرگ ارکان، همت بلند نیکوکاران و فعالیت‌های تخصصی کارکنان و داوطلبان در کنار حمایت بی‌دریغ و عاشقانه مردم سخاوتمند این سرزمین بوده است.
همه آنچه این خانواده بزرگ انجام داده‌اند، نه برای افتخار حاصل از شهرت آن، بلکه برای اطمینان از خدمت بر اساس بهترین شیوه‌های کاری خلق شده در جهان به کودکان معصوم مبتلا به سرطان و حمایت و پشتیبانی از خانواده‌های آنها بوده است. موفقیت‌هایی از این دست، این سوال مهم را مطرح می‌کند که راز موفقیت محک در چیست؟ شخصا اعتقاد دارم راز موفقیت محک در چشم‌انداز آن یعنی خدمتگزاری به کودکان معصوم مبتلا به سرطان و خانواده آنان است و همچنین در تک‌تک ما که “هرگز فراموش نکردیم، محک خدمتگزار کیست؟”
برای من عضویت در این خانواده بزرگ و ارزشمند، افتخاری غیر قابل تکرار است و آموزه‌های ارزشمندی را به همراه داشته است، که به واسطه آنها دست تک‌تک اعضای این خانواده بزرگ، به ویژه همکاران ارجمندم در سازمان اجرایی را می‌بوسم و از ارکان سازمان قدردانی می‌کنم.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما