0 کمک آنلاین

پیام بنیانگذار

  • ۲۲ آذر ۹۹
  • 634 بازدید
  • 2 دیدگاه

ياران

شايد به جرأت بتوان گفت که در هيچ دوره‌ای از تاريخ مدنيت بشر تا به امروز واقعيتی که در متون و ادبيات مشرق زمين بسيار مؤکد است؛ يعنی يکی بودن آحاد عالم و پيوستگی ذرات آن به يکديگر، تأثيرات متقابل عناصر و حوادث و تغييرات بر روی يکديگر تا به اين اندازه محسوس و ملموس نبوده است، به‎ويژه در عرصه سلامت.

هرچند محک در حوزه مسئوليت خود در ارتباط با بهينه کردن روش‎‌های درمانی و بهره بردن از آخرين دستاوردهای علمی براي رهايی اين جان‌های کوچک از چنگال سرطان همواره کوشا بوده و نتيجه آن عضويت فعال و مؤثر در تمام سازمان‌های بين‌المللی ذيربط می‌باشد، ليکن اين‌ روزها بيش از پيش بر اين باوريم که پايداری و طراوت و سلامت سازمان در گرو بهره بردن هرچه بيشتر از دستاوردهای علمی و مديريتی دست‌اندرکاران امر سرطان کودک و قرار گرفتن در حلقه جهانی اين امر است، لذا بخش بين‌الملل محک در تلاش است تا امکاناتي فراهم آورد تا با همکاری متقابل در عرصه پزشکی، پرستاری، تحقيقات و مراقبت و نجات يافتگان، در سطح جهانی حرکت کرده و بتوانيم استانداردهای بين‌المللی را به طور کامل در وطن عزيزمان پياده‌سازی کنيم.

اقداماتی که در ماه‌های گذشته در راستای پيوستن به اقدامی جهانی با همکاری دو سازمان بين‌المللي SIOP و CCI با هدف آگاهي‌رسانی سرطان اطفال و به بهانه ماه سپتامبر که ماهی نامگذاری شده براي همين هدف است انجام شد، در راستاي اين باور بود که اگر عضوی از اعضای بني‌ آدم به درد آيد قرار از پيکره‌های انساني خواهد رفت و چاره درد در اتحاد دست‌های ماست. ما نيز بر آن شديم به اين حرکت جهانی در راستای آگاهی‌رساني سرطان اطفال بپيونديم چرا که تشخيص زودهنگام است که درمانی کم‌دردتر، کم‌هزينه‌تر و مؤثرتر برای کودکانمان رقم خواهد زد.

سعيده قدس

بنيانگذار

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    محمد علی سبحانی 3 سال پیش

    درود بر شما
    سپاسگزارم که یکی از بهترین الگویهایی هستید که با پیوند اقدامات و کلامتان با ابیات زیبا ما را نیز برای امر خیر مشتاق می سازید
    و چه زیباست تابلوی دیوار اتاقتان:
    چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان. تو همچو باد بهاری گره گشا می‌باش
    و
    گر مرد رهی میان خون باید رفت

    وز پای فتاده سرنگون باید رفت

    تو پای به راه در نه و هیچ مپرس

    خود راه بگویدت که چون باید رفت
    سپاس از اینکه در این ایام کرونایی شادترین خبر یعنی اول شدن محک در جهان را که با همت بلند شما و خانواده محک حاصل شد را به ایرانیان تقدیم کردید.
    خوشحال می شوم اگر کاری از دستان کوچک من بر آید را امر بفرمایید تا انجام دهم.
    دو سالی شده که شیراز هستم و از آن تکه بهشت بر روی زمین دور شده ام ولی حس مثبتی که از آن بهشت و افراد مثبت اندیش با نگرش والای آن مجموعه بی نظیر می گرفتم هنوز با من است و در شیراز به خانم زهرا سعادت و آقای زمان ثانی سر می زنم تا مهارتی که از شما یاد گرفته ام “مراقبت از مراقبت کنندگان” ، تا به سرانجام رسیدن بیمارستان سرطان زمان ثانی از ایشان در راسخ بودنشان در اوضاع این روزگار مراقبت به عمل آورم.
    کوچکترین شاگرد مکتب والای شما
    با آرزوی درخششهای بیشتر شما و مجموعه محک
    سبحانی

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از پیام پر مهرتان نهایت تشکر را داریم و می‌دانیم حضورتان همگام با محک در این شرایط سخت سبب خواهد شد تا شاهد ارائه خدمات درمانی و حمایتی به بهترین شکل ممکن به کودکان‌مان باشیم. از توجه شما بسیار سپاسگزاریم و برای‌تان آرزوی سلامتی داریم.

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما