0 کمک آنلاین

پیام مدیرعامل محک

  • ۲۶ مرداد ۹۹
  • 826 بازدید
  • 0 دیدگاه

برای همه مردم کشورمان و جهان آرزوی سلامتی و آرامش داریم

سال ۱۳۹۹ را در شرايطي آغاز کرديم که نه فقط ايران، بلکه جهان با چالشي پيش‌بيني نشده مواجه است؛ ويروسي همه‌گير با آثار غيرمنتظره و ويرانگر که به سرعت در حال پخش در سرتاسر جهان است و در نحوه زندگي انسان‌ها تغييراتي زيربنايي را به وجود آورده است.

امروز با شيوع گسترده بيماري کرونا، جهان عدم قطعيت بالايي را تجربه مي‌کند. متخصصان روندهاي آينده را به درستي نمي‌دانند اما تعداد بي‌شماري از آنها در حوزه‌هاي مختلف دانش، اعتقاد دارند که روندهاي گذشته و دوران پيش از شيوع اين بيماري قابل بازگشت نخواهد بود؛ مؤسسه خيريه حمايت از کودکان مبتلا به سرطان محک نيز، از اين قاعده مستنثي نيست.

محک، سازمانى است که از انگيزه والاى خدمت به همنوع سرچشمه گرفته و در نزديک به سه دهه فعاليت خود کوشيده است تا به همراه نيکوکاران، کارکنان و داوطلبان خود، در مسير تحقق اهداف بشردوستانه فعاليت كند و همواره اولويتش ارزش‌هاى انساني باشد. ما در محک آموختيم که در زمان اخذ تصميم‌ها، همه جوانب را در نظر بگيريم و آموخته‌ايم كه ‏در روزهاي سخت و بحراني همه انسان‌ها به يک اندازه عزيزند و مى‌بايست به آنها ‏توجه كنيم.‏

‏‎ امروز هم كه جهان و كشور ما با يک بحران عمومي سلامتي ‏روبرو شده است، ما نيز در محك ‏خود را مسئول مي‌دانيم که مانند هميشه، در تصميم‌گيري‌هاي روزهاي سخت به مصلحت همه فکر کنيم؛ كودكانمان، كاركنان، ‏نيكوكاران و اعضاي خانواده بزرگ ‏محک و البته همه آحاد جامعه. اما بديهي است که درمان کودک مبتلا به سرطان در هر شرايطي مي‌بايست ادامه پيدا کند. لذا تلاش کرديم تا در اين روزها نيز با توسعه روش‌هاي کمک از راه دور و روش‌هاى آنلاين، اهداي كمک‌هاي نيكوكاران به كودكان مبتلا به سرطان را تسهيل كنيم تا درمان اين عزيزان ادامه پيدا کند.

طراحي وب‌سايت جديد محک که از ابتداي سال به روزرساني شده است، يكى از اقداماتي است كه براي تسهيل ارتباطات آنلاين اعضاي خانواده بزرگ محک ايجاد شده است. بدين ترتيب پرداخت آنلاين کمک‌هاي نيکوکارانه ياوران گرانقدر محک از راه دور و سفارش‌ آنلاين تقويم، سررسيد، محصولات هنري و… در کوتاه‌ترين زمان ممکن ميسر خواهد بود.

ما در محک، به اين امر واقفيم که با توجه به سرعت عمل در اين تغيير، ممکن است استاندارهاي بين‌المللي مورد نظر خانواده بزرگ محک در وب‌سايت جديد به طور كامل انجام نشده باشد اما براي گذر از روزهاي پيش رو، سرعت بر کيفيت مطلوب ارجح بود. در اين مسير به دنبال بهبود مستمر با تكيه بر مشاركت و پيشنهادات شما هستيم چرا كه:

ما بدان مقصد عالي نتوانيم رسيد

هم مگر پيش نهد لطف شما گامي چند

از همه شما كه در هر شرايطي اعم از بحران، ثبات، جنگ، صلح و تحريم همراه كودكان معصوم مبتلا به سرطان هستيد قدرداني و در برابر مهرتان اداى احترام مي كنيم. آرزو داريم سال ۱۳۹۹ براى همه هموطنان سال بازگشت سلامتي و آرامش باشد. به اميد آنكه با همدلي تمامي اركان جامعه، كشورمان و همه جهان اين روزهاى سخت را پشت سر بگذارد.

 

آراسب احمديان

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما