0 کمک آنلاین
طلایی شدن برج میلاد

کسی می‌داند چرا برج میلاد طلایی شده است؟

  • ۳۰ شهریور ۹۹
  • 731 بازدید
  • 0 دیدگاه

آیا در این چند شب از نزدیک برج میلاد عبور کرده‌اید؟ آیا به رنگ آن دقت کرده‌اید؟ آیا از خود پرسیده‌اید که دلیل تغییر رنگ آن به طلایی چیست؟
این فقط سوال شما نیست. در بروکسل کسانی که از کنار ساختمان پارلمان مشترک اروپا رد شدند هم همین سوال را از خود پرسیدند.

در بیرمنگام، دوچرخه سواری که از کنار برج یاد‌بود چمبرلین رد میشد هم همین سوال را از خود پرسید. یک دختر بچه چینی درشهر شنژن و یک پسربچه مالزیایی هم وقتی با والدینشان از کنار دو برج بلند شهرشان گذشتند همین سوال را از پدر و مادرشان پرسیدند. چرا تمام این برج‌ها و ساختمان‌ها طلایی شده‌اند؟

جواب این سوال پیش ماست: ماه سپتامبر در تقویم جهانی به عنوان ماه اطلاع‌رسانی درباره سرطان کودکان نامگذاری شده‌است و از آن جا که رنگ نمادین سرطان کودکان رنگ طلاییست این ساختمان‌های بلند و مشهور به رنگ طلایی در آمده‌اند تا به همه یادآوری کنند که سرطان کودکان به عنوان یکی از شایع‌ترین بیماری‌های انسان تا چه حد به ما نزدیک است.

این یادآوری باعث می‌شود تا کنجکاوی ما درباره این بیماری و علائم آن تحریک شود و این کنجکاوی به کسب اطلاعات در این مورد منجر می‌شود زیرا تنها با افزایش دانش نسبت به این بیماری قادر خواهیم بود که علائمش را در کوتاه‌ترین مدت در فرزندانمان شناسایی کنیم. هر قدر که زمان تشخیص این بیماری سریع تر باشد به همان نسبت درمانی آسان‌تر و اثربخش‌تر در انتظار فرزند بیمار ما خواهد‌بود. اکنون زمان آن رسیده‌‌است که شما نیز اطلاعات خود در باب این بیماری را افزایش دهید.

همکاران متخصص ما در موسسه محک با اشتیاق منتظر پرسش‌های شما در دیدگاه‌های این صفحه هستند تا در کمترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ دهند. فرصت را از دست ندهید، منتظریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما