0 کمک آنلاین

یادداشت مدیر عامل جدید محک؛ شریف نظام مافی

  • ۷ بهمن ۹۹
  • 1668 بازدید
  • 2 دیدگاه

مسیر توسعه محک را حفظ خواهيم کرد

‌سال‌هاست که همراه محک بوده‌ام و از همان نخستین روز آشنایی خود با این سازمان، حرکت رو به توسعه آن را مشاهده کرده و به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ، به آن بالیده‌ام. عملکرد این سازمان تا کنون به استناد حضور در ارزیابی‌های ملی و بین‌المللی در جایگاهى ارزشمند و رو به توسعه قرار دارد و باور دارم که همراهی نیکوکاران گرامی، داوطلبان، کارکنان، بنگاه‌های اقتصادی و متخصصان است که کمک می‌کند تا محک بتواند برترین جایگاه را در بین سازمان‌های مردم‌نهاد کسب کرده و در هر یک از حوزه‌های فعالیت خود نیز یکی از برترین‌ها باشد.

حال که در جایگاه مدیرعامل جدید این سازمان قرار گرفته‌ام با افتخار تلاش می‌کنم تا به پاسداشت سی سال فعالیت این مؤسسه مردم‌نهاد براى نجات جان كودكان مبتلا به سرطان و حمايت از خانواده‌هايشان، مسیر رو به توسعه را همچنان ادامه دهم تا همان‌گونه که در بیانیه چشم‌انداز نیز آمده است، محک همواره به عنوان یک سازمان متعالی در کشور شناخته شود و عملکرد آن معیاری برای ایجاد و ارزیابی سازمان‌های مشابه در سطح ملی و بین‌المللی باشد. تنها با همراهی همیشگی شما اعضاى خانواده بزرگ محک است که ادامه این مسیر تا رساندن قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان به سلامتی ممکن می‌شود.

از تك‌تك شما درخواست همراهى در تداوم اين مسير را دارم.

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    محمد مرادی 3 سال پیش

    با سلام و عرض ادب و احترام از خداوند قادر و توانا برایتان آرزوی سلامتی و عمر با عزت دارم .

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام احترام
      از همراهی‌تان با بیش از ۳۵ هزار کودک مبتلا به سرطان در مسیر مبارزه با سرطان سپاسگزاریم. با آروزی سلامتی برای شما یاور عزیز

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما