0 کمک آنلاین

یک آرزوی یلدایی برای کودکان محک

  • ۳۰ آذر ۰۰
  • 654 بازدید
  • 0 دیدگاه

امشب همه ما، هر کدام در جایی و با حال و هوایی بند دلمان را به گیسوی بلند یلدا گره می‌زنیم. گره می‌زنیم و درکنار عزیزترین‌هایمان و یا حتی دور از آنها، بی شک یکی از آرزوهای همه‌مان سلامتی است. سلامتی و بودن کنار هم. و اما زیر سقف محک؛ زیر سقف محک به پهنه همه ایران هم قصه همین است:بند دلمان گره می‌خورد به گیسوی بلند یلدا و آرزو می‌کنیم گیسوان دخترکان نازنین محک، سال دیگر در روزهایی دور از دارو و بیماری، آنقدر بلند شده باشد که مادرشان آنها را روی زانویش بنشاند و گیس‌هایشان را ببافد. آرزو می‌کنیم پسران عزیزمان با تنی سلامت دست در دست پدر کیسه خریدهای یلدا را با شوق کودکانه در دستشان تاب دهند تا به خانه برسند.

 

امشب زیر سقف محک به پهنه همه ایران در این جشن آرزویی نیست مگر آرزوی سلامتی و یاد جگرگوشه‌هایمان. یاد قهرمان‌های کوچکی که نور چشمان محک هستند و همه ما اعضای این خانواده بزرگ برایشان کلی آرزو داریم که می‌خواهیم به یلدای امسال بسپاریم تا قاصد آرزویمان به یلدای سال بعد باشد:
امشب می‌خواهیم بلند بلند آرزو کنیم که یلدای بعدی چشم و چراغ سفره مهمانی‌خانه‌هایشان باشند. با سرطان خداحافظی کرده باشند، کنار عزیزانشان نشسته باشند و تا دلشان می‌خواهد خانه را با صدای شادی و خنده و بازی‌شان روی سرشان بگذارند. با دست‌های کوچکشان انار دانه کنند و در حالیکه دهانشان پر از انار است یکهو بزنند زیر خنده و مادر با قربان صدقه بگوید: دلبرکم با دهان پر نخند، ولی کیف کند از خنده‌ی از روی سلامتی فرزندش…

 

همه شما که اینجا هستید و این متن را می‌خوانید به جز یلدا کنار خانواده و عزیزانتان، یلدای دیگری هم در خانواده خود در محک دارید. یلدا به تک‌تکتان مبارک و تن خودتان و عزیزانتان سلامت. امشب برای فرزندانمان در محک هم به نیت سلامتی فال بگیرید و برایمان زیر این پست فالتان را بنویسید تا همه با هم به آنها بگوییم:
قربان قد و بالای کوچکتان که انقدر عزیز و شیرینید. ذوق آن لحظه‌ای را داریم که دیوان را به نیت شما و سلامتی‌تان باز ‌کنیم و حافظ برایمان خوش خبری بیاورد.

مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید
که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید

 

بوسه از راه دور به روی مثل ماهتان. دوستتان داریم؛ با مهری ماندگار و طولانی، مثل یلدا

پینوشت: امشب در بیمارستان محک، با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، بسته‌های یلدایی رو به فرزندانمون هدیه می‌کنیم و براشون جشن می‌گیریم. همچنین به یاد فرزندانمون در سایر بیمارستان‌های سراسر کشور هم بودیم و داوطلبان عزیز محک با همراهی واحد روانشناسی قصه یلدایی رو روایت کردن و فیلمش رو براشون ارسال کردن. دل همه شاد

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما