0 کمک آنلاین

دیگر نگران هزینه داروهای دانیال نیستم

  • ۱۵ شهریور ۹۹
  • 819 بازدید
  • 0 دیدگاه

«لیست داروها و قیمت هایشان را که دیدم یک لحظه غم ابتلای دانیال به سرطان جایش را به نگرانی بزرگی داد که باعث شد دست‌هایم بلرزد. به یاد سال‌ها قبل افتادم که مادر خودم سرطان داشت و برای تهیه داروهایش سختی زیادی تحمل می‌کردیم. هم نگران تنها جگرگوشه‌ام بودم هم دلشوره هزینه داروهایش را داشتم. در شهر کوچکمان هیچکس را نمی‌شناختم که بتواند برای چند دوره شیمی درمانی به ما پول قرض دهد. با خودم می‌گفتم خدایا با این اوضاع، سرنوشت فرزند من چه می‌شود؟
– نگران هزینه دارو هستی؟ محک همه‌جانبه از دانیال حمایت می‌کند، نگران نباش.
این را دکتر پسرم گفت که در تنها بیمارستان شهرمان کار می‌کرد. محک را نمی‌شناختم و باورم نمی‌شد قصه سرطان مادرم دیگر تکرار نمی‌شود و قرار نیست هزینه‌ زیادی برای داروی دانیال پرداخت کنیم. روزی که پرونده‌اش در محک تشکیل شد را فراموش نمی‌کنم. مددکار محک به ما اطمینان داد که نگران هزینه دارو درمان نباشیم و فقط به خوب شدن پسرمان فکر کنیم. حالا ما فقط منتظر روزی هستیم که دانیال را صحیح و سالم ببینیم.»
امسال همه‌ ما بیشتر از گذشته دغدغه سلامتی داریم و بیشتر قدر آن را می‌دانیم. پس با اهدای نذر خود می‌توانیم در این روزها که محک برای تأمین هزینه دارو و درمان بیش از ۱۹ هزار فرزندش در شرایط سخت‌تری قرار گرفته است، همان دستی باشیم که دارو را به کودکان مبتلا به سرطان می‌رساند. برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان دارو نذر کن.
پی‌نوشت: عکس مرتبط با دوران پیش از کروناست.

روش‌های حمایت از کودکان محک:

شماره کارت : ٠٥٩٠-٩٩٥٠-٩٩١١-٦٠٣٧

برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان دارو نذر کن

کد USSD: #٢٣٥٤٠*٧٣٣* ‏‎ ‌

گزینه نیکوکاری اپلیکیشن آپ

تماس با شماره ۲۳۵۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷ تا ۱۹

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما