0 کمک آنلاین

انعکاس مهر شما از راه دور هم در محک جاریه

  • ۲ خرداد ۹۹
  • 966 بازدید
  • 0 دیدگاه

تو محک همیشه به مناسبت‌های مختلف و یا به هر بهانه دیگه‌ای برای بچه‌ها جشن و شادی برگزار می‌کردیم.
چون روزهای درمان سرطان برای اونها و خانواده‌هاشون روزهای سختیه. نمی‌شه تصور کرد چقدر دلمون برای اون روزها تنگ شده. روزهایی که انعکاس شادی بچه‌ها رو که نتیجه کمک‌های شما بود تو این صفحه براتون به نمایش می‌گذاشتیم.
ماه رمضان هم یکی از اون بهانه ها بود که حال و هوای این روزها رو به اتاق‌هاشون می‌بردیم مثل همین عکس که یادآور خاطرات خوب گذشته است.
اما حالا توی این روزهای شیوع کرونا دیگه نمی‌تونیم دور هم جمع بشیم و دلشون رو شاد کنیم. الان دستامون از هم دور شده ولی قلبامون به هم نزدیکه و هنوز هم انعکاس مهر و نیکوکاری شما زیر این سقف جاریه.
درسته که روزهای سخت تریه ولی شما با بودنتون کنار کودکان محک باعث می‌شین با مهیا شدن دارو و درمان امید برای رسیدن به روزهای سلامتی رنگ نبازه.
تو این روزها می‌تونین از راه دور همراه فرزندان محک باشین. با پرداخت فطریه و کفاره روزه خودتون در تأمین هزینه‌های سنگین دارو و درمان سهیم باشین.
به امید روزی که جهانمون به روزهای سلامتی برگرده و بهبودی همه فرزندان محک رو هم باهم جشن بگیریم و همه نگرانیامون به امید تبدیل بشه‌.
پ.ن:عکس از آرشیو سال‌های گذشته است. با شیوع ویروس کرونا به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حفظ سلامت کودکان و کارکنان مراسمی در محک برگزار نشده است.

روش‌های پرداخت فطریه و کفاره به محک
شماره کارت
فطریه:
۵۸۹۲-۱۰۱۱-۲۴۸۲-۱۴۲۸
کفاره:
۶۲۷۴-۱۲۱۹-۴۰۰۵-۶۸۳۱
فطریه سادات:
۵۸۵۹-۸۳۷۰-۰۰۰۸-۱۶۱۸
‏‎ پرداخت آنلاین
تماس با شماره ۲۳۵۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷ تا ۱۹
و مراجعه به دفاتر محک در تهران و کرج

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما