0 کمک آنلاین

روز کارمند مبارک

  • ۴ شهریور ۰۰
  • 528 بازدید
  • 0 دیدگاه

اینجا محکه؛ جایی که حاصل نیکوکاری مردم ایرانه تا از کودکان مبتلا به سرطان در سراسر این کشور حمایت بشه و ما کارمندای محکیم. اینجا یه محل کار ساده نیست. چون همه زیر این برای یه هدف مهم کار تلاش می‌کنن؛ سلامتی همه فرزندان محک و‌آرامش خانواده هاشون. اینجا کافیه موقع کار کردن یه حرفی از بچه‌ها بشه یا یه اتفاق خوب یا حتی اتفاقی که دوسش نداریم براشون بیفته تا حالِ روزمون تغییر کنه. فرقی نمی‌کنه عضوی از کادر درمان باشیم یا کادر اداری و پشتیبانی و… ، هسته اصلی توجه همه‌مون بچه‌های عزیز محکن، به خاطر همینه که همه‌مون باور داریم محک خونه دوم ماست و‌ بچه‌هاش مثل عزیزانمون و تک تک شما هم اعضای عزیز این خانواده بزرگ.

 

این روزها اگرچه روزهای سخت کرونا باعث شده زیر سقف محک هم زندگی مثل قبل نباشه ولی عشق مثل قبل جاریه. کادر درمان که مثل قبل البته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی کنار بچه‌ها هستن و کادر اداری اگرچه دلتنگ اونهاست و به خاطر سلامتی‌شون دستامون از هم دوره ولی دلامون همونقدر نزدیکه و دلمون به دلشون بنده.

 

ازتون ممنونیم که ۳۰ ساله با اعتمادتون برای هدف سلامتی عضو این خانواده هستین و یک لحظه کودکان مبتلا به سرطان رو تنها نذاشتین.
با عشق
از طرف تمام کارمندای محک به اعضای این خانواده بزرگ و به قهرمان‌های کوچیکمون
پینوشت: چهارم شهریور ماه روز کارمند نامگذاری شده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما