0 کمک آنلاین

میترا فرزند محک: با وجود سرطان برای رسیدن به آرزوهام با سرطان جنگیدم

  • ۸ شهریور ۰۰
  • 646 بازدید
  • 0 دیدگاه

«میترا»، فرزند بهبودیافته محک ۳۲ سالشه. او از سه سالگی به نوعی از بیماری سرطان مبتلا شد. تومور کلیوی نادری که از هر ۱۰ هزار نفر یک نفر به اون مبتلا می‌شه. پس از چندین بار مراجعه به پزشک و متخصص، عکس‌برداری و انجام آزمایش‌های متعدد، به دلیل بدخیمی تومور یکی از کلیه‌هاش رو از دست داد. حالا ۲۷ سال از اون روزهای سخت می‌گذره. میترا سال‌ها پس از بهبودی وارد دانشگاه شد و چون محک فرزندانش رو در مراحل مختلف زندگی همراهی می‌کنه، کمک هزینه‌ای هم برای تحصیلش در نظر گرفته شد. او این روزها گریمور سینما و تئاتره و در پروژه‌های سینمایی مثل خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری حضور داشته. البته در کنار طراحی لباس و گریم، دوره حسابداری رو هم گذرونده.

 

میترا مصرانه مسیر موفقیت رو دنبال کرده. به گفته خودش، هیچکس فکر نمی‌کرد میترای دیروز بتونه درس بخونه، شغل داشته باشه و در خانواده نقش مهمی رو ایفا کنه. او با همراهی پزشک معالجش و خانواده بزرگ محک تونست به جایگاهی که برای خودش متصور بود برسه؛ موفقیت‌های میترا، امروز یه پیام مهم برای سایر فرزندان محک، خانواده‌هاشون و همه افراد این خانواده بزرگ داره: اینکه حاصل مبارزه با سرطان می‌تونه چه پایان شیرینی داشته باشه. این یعنی تلاشمون به ثمره قشنگی رسیده چه به عنوان بیمار و خانواده‌اش و چه به عنوان نیکوکار. چون کودکان مبتلا به سرطان مثل هر فردی، مستعدِ تلاش و کسب موفقیت در آینده هستن.

 

شما چطور به خودتون و عزیزانتون برای گذروندن روزهای سخت کمک می‌کنید؟ برای ما در قسمت دیدگاه‌ها بنویسین تا شاید راه‌حل شما، روشی برای امید بخشیدن به آدم‌های دیگه باشه.

پی‌نوشت: این عکس میترا و پدرشه. از روزهایی که با تمام قوا با بیماری سرطان مبارزه می‌کردن.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما