0 کمک آنلاین

اطلاع‌رسانی درخصوص انتخاب مدیرعامل جدید محک

  • ۷ بهمن ۹۹
  • 3629 بازدید
  • 2 دیدگاه

در پی ارتقای جناب آقای دکتر آراسب احمدیان، مدیرعامل پانزده سال گذشته محک به عضویت داوطلبانه در هیأت امنای این سازمان، جناب آقای شریف نظام مافی که سابقه همکاری، فعالیت داوطلبانه و عضویت در ارکان محک را داشته‌اند به عنوان مدیرعامل موظف سازمان انتخاب شد و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

مؤسسه خیریه محک در سه دهه فعالیت خود کوشیده است تا با اتکا به ظرفیت جامعه نیکوکاری ایران و پاسداشت اعتماد اعضای خانواده بزرگ خود که رمز ماندگاری و توسعه این سازمان است در راستای حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به سرطان گام بردارد.

حمایت از بیش از ۳۵ هزار کودک مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها تاکنون و ارائه خدمات درمانی و حمایتی به بیش از ۲۰ هزار کودک تحت درمان در حال حاضر، بهبودی ۷۶۰۰ فرزند محک، ساخت و اداره تنها بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان کودک در ایران، عضویت و تعامل با سازمان‌های ملی و بین‌المللی همچون اخذ مقام مشورتی از شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، شرکت در ارزیابی‌های ملی و بین‌المللی به منظور سنجش اثربخشی اقدامات خود و دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد جی.آی.سی، کسب مدال طلا برای دو پروژه «توسعه دوساله محک» و «بانک اهداکنندگان سلول‌های بنیادی خون‌ساز» در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ در بخش پروژه‌های بشردوستانه انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA) و همچنین کسب امتیاز ۳ در استاندارد ممیزی دلتا در جهان از انجمن مدیریت پروژه از رئوس دستاوردهای محک در آستانه ورود به سی‌ سالگی است.

این موفقیت‌ها در چند سال اخیر تا آنجا پیش رفت که محک به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد ایرانی در بین بیش از ۳۲۸ سازمان از اقصی نقاط جهان در ارزیابی شرکت بازرسی بین‌المللی SGS در صدر جهان ایستاد و بالاترین امتیاز کسب شده در استاندارد NGO Benchmarking را کسب کرد؛ این افتخار ساخته تک‌تک اعضای جامعه نیکوکاری ایران زمین و خانواده بزرگ محک است که نشان می‌دهد این سازمان توانسته است خود را با سازمان‌های کلاس جهانی انطباق دهد و بر بام جهان بنشیند. محک امروز تلاش می‌کند از بهترین شیوه‌های کاری که در دنیا برای اداره سازمان‌ها استفاده می‌شود بهره ببرد.

اکنون نیز در شرایطی که جهان و کشورمان با مشکلات ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، با همراهی همیشگی نیکوکاران، کارکنان و داوطلبان خود خدمات درمانی و حمایتی به کودکان مبتلا به سرطان بستری در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی دارای بخش‌ خون و آنکولوژی کودک در سراسر ایران را به صورت مستمر ادامه داده است و تلاش می‌کند مسیر توسعه‌ای که در پیش گرفته، ساخته و طی کرده است را با قدرت ادامه دهد.

برای مدیرعامل جدید محک آرزوی موفقیت در مسئولیت‌های محوله در قبال اهداف این سازمان در راستای حمایت از قهرمان‌های کوچک محک داریم و ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌های مبتنی بر دانش، خلوص و درایت مدیرعامل پیشین، خرسندیم که تجارب ارزشمند ایشان را در چارچوب هیأت امنای محک در مسیر حمایت از قهرمانان کوچک‌مان به کار می‌بندیم.

باور داریم با اتکا به ظرفیت‌های جامعه مدنی ایران و تلاش‌های تک‌تک اعضای این خانواده، از نیکوکاران، داوطبان، سازمان‌های همکار، کارکنان و کادر درمان و متخصصان، مسير توسعه سازمان همچون گذشته به سوی موفقیت حرکت می‌کند تا فرزندان محک و خانواده‌هایشان از بالاترين سطح خدمات مطابق با استانداردهای روز جهان بهره‌مند شوند.

 

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید

هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

 

یادداشت عضو جدید هیأت امنای محک؛ آراسب احمدیان

یادداشت مدیر عامل جدید محک؛ شریف نطام مافی

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    امیرحسین نصیری 3 سال پیش

    سلام وقت بخیر
    کاری بس عظیم و خیر خواهانه است. خداوند بخشنده و مهربان در دو دنیا به شما عزیزان جان خیر کثیر و پاداش عظیم عنایت فرماید .
    امید است با دعای دوستان و پیگیری های شما عزیزان ان شاءالله هیچ کوک مریضی نباشد. چه برسد به سرطان…‌‌‌‌‌….

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه دغدغه کمک به کودکان مبتلا به سرطان را دارید و به پیام محک توجه می‌کنید، صمیمانه سپاسگزاریم. ما نیز برای همه کودکان مبتلا به سرطان آرزوی سلامتی و بهبودی داریم. سلامت باشید.

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما