0 کمک آنلاین

اولين جلسه هيأت مدیره محک با حضور اعضای جدید و بنيانگذار برگزار شد

  • ۱ مهر ۰۰
  • 801 بازدید
  • 0 دیدگاه

در سی‌امین سالگرد فعالیت محك، اعضای جدید هیأت مدیره مؤسسه پس از برگزاری مجمع عمومی هیأت امنا در تاریخ ۱۷ خرداد ماه برگزیده شدند. تمامی اعضای هیأت مدیره، داوطلبانی هستند كه تجربه، تخصص و وقت ارزشمندشان را داوطلبانه و بدون هیچ چشمداشت در خدمت دستیابی محك به اهدافش كه همانا كاستن آلام كودكان مبتلا به سرطان و خانواده‌های ایشان است قرار می‌دهند.

سعیده قدس بنیانگذار محك در جلسه هیأت مدیره كه در تاریخ ۳۱ خرداد در محک برگزار شد، در سخنانی كوتاه استفاده از خرد جمعی و بهره بردن از تجارب افرادی كه هر كدام در زمینه حرفه‌‎ای و تخصصی خود دستاوردهایی قابل توجه داشته‌اند را به عنوان یکی از دلایل حركت مستمر مؤسسه در مسیر توسعه ذكر و عنوان كرد بهره‌مندی از تجارب پیشکسوتان محك كه حلقه اولیه بانیان این سازمان خیریه بودند، در ادغام با شور و مسئولیت‌پذیری جوانان كه نسل آینده محك را می‌سازند راهکاری برای حفظ سیر رو به توسعه خدمات محك است.»

دكتر آراسب احمدیان مدیرعامل پیشین و رئیس جدید هیأت مدیره محك گفت: «اتفاق مهمی كه امروز در اركان محك شاهد آن هستیم نگاه بسیار جدی، قوی و عملگرایانه به ساخت آینده است. هیأت مدیره محك امروز با دو تركیب متفاوت شکل گرفته است. این جمع متشکل از افرادی است كه در گذشته فعالیت اجرایی داشتند و امور جاری را هدایت كرده‌اند. این افراد با مسائل روزمره و اداره سازمان آشنا هستند. همچنان افرادی از پیشکسوتان در هیأت مدیره حضور دارند تا خط‌مشی‌های زمان تأسیس برقرار باشد. افرادی نیز كه در گذشته داوطلبانه با محك همکاری داشتند نیز در این جمع حاضر هستند. این دوره‌ای است كه از آن می‌توان به عنوان دوره انتقال تجارب از پیشکسوتان به جوانان یاد کرد؛ این شروعی خوب و امیدبخش در ۳۰ سالگی محك است.»

اعضای هیأت مدیره محک عبارتند از:

رئیس هیأت مدیره:

دکترآراسب احمدیان

نائب رئیس هیأت مدیره:

سعیده قدس

عضو اصلی هیأت مدیره:

شیرین امین‌اللهی

عضو اصلی هیأت مدیره:

سهیلا سیاهپوش کلیائی

عضو اصلی هیأت مدیره:

صبا کامگار

عضو اصلی هیأت مدیره:

علی بروجردی علوی

عضو اصلی هیأت مدیره:

علی خواجوی مازندرانی

عضو علی‌البدل هیأت مدیره:

پروفسور محسن روزرخ

عضو علی‌البدل هیأت مدیره:

عبدالمحمود ضرابی

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما