0 کمک آنلاین

ترالی کتاب، پیوند عشق و سلامتی

  • ۱۶ فروردین ۹۳
  • 839 بازدید
  • 0 دیدگاه

ترالی برای کودکانی که به هر دلیلی روزهایشان را روی تخت‌ بیمارستان‌ها سپری می‌کنند واژه‌ای است مترادف با دارو و قرص و شربت و آمپول و سرم که بی شک برای کودکان خوشایند نیست.
در محک اما از آنجاییکه به واسطه عشق همه انسان‌های نیک اندیشی که دغدغه سلامتی، آرامش و کودکی کودکان مبتلا به سرطان را در سر دارند، معنی خیلی چیزها تغییر کرده است، ترالی نیز تعریف دیگری دارد.
برای کودکان محک، ترالی چرخی است که صبح‌ها برای سلامتی‌شان دارو می‌‌آورد و عصرها برای کودکی‌شان کتاب‌های کودکانه به همراه دارد.

ترالی کتاب محک ایده‌ای است از داوطلبان محک که همواره عاشقانه به روزهای بهتر و کودکانه‌تر کودکان مبتلا به سرطان اندیشیده‌اند تا کتاب‌هایی که از سال‌ها پیش میهمان اتاق کودکان بود، به شکلی زیباتر و عاشقانه‌تر به آنها کمک کند تا روزهای درمان را پشت سر بگذارند و پیوند ترالی دارو و ترالی کتاب، برایشان مفهومی باشد شیرین که همزمان نوید بخش سلامتی است، در خاطرشان یک ترالی پر از بادکنک و عروسک و کاغذ رنگی را زنده کند که می‌توانند هر کتابی را که دلشان می‌خواهد از آن هدیه بگیرند و بخوانند و رنگ‌آمیزی کنند و یادشان بماند در در محک کودکی ادامه دارد…

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما