0 کمک آنلاین

سرطان غیر از درد، هزینه هم دارد…

  • ۲۶ تیر ۰۰
  • 771 بازدید
  • 0 دیدگاه

وقتی که برای اولین بار پسرم رو برای معالجه به یک بیمارستان در تهران برده بودم، قلک مؤسسه خیریه محک رو کنار صندوق بیمارستان دیدم. با خوندن جمله‌ای که روش نوشته بود قلبم به تپش افتاد: «سرطان به غیر از درد، هزینه هم دارد …»

از اون روز به بعد فقط آرزو داشتم بتونم برای کودکان مبتلا به سرطان یه قدم کوچیک بردارم.

بعد از هفته‌ها چشم انتظاری و پیگیری، بالاخره پستچی آدرس فروشگاهمون رو پیدا کرد؛ آخه به خاطر نداشتن کد پستی، بسته‌ای که برام فرستاده بودن دو هفته در اداره پست مونده بود.

وقتی بسته رو گرفتم انقدر ذوق داشتم که همش ازشون تشکر می‌کردم! پستچی پرسید داخل بسته چیه؟ باورش نمیشد که به خاطر یه قلک انقدر ذوق دارم و ازشون تشکر می‌کنم.

از روزی که قلک گرفتم، من هم یکی از یاوران محک‌ام و به این جمله باور دارم که پاهای کوچیک قلک محک، قدم‌های بزرگی می‌تونه بر‌داره و این ماییم که می‌تونیم به قدرت این پاها برای ادامه مسیر سخت درمان فرزندان کوچک محک اضافه کنیم. خدا کنه که یه روزی با خبر سلامتی‌شون دلمون شاد بشه و از اینکه جزئی از این اتفاق بزرگ بودیم احساس رضایت کنیم.

از محک و پرسنل خوبشون که اعتماد کردند و قلک رو برام ارسال کردن ممنونم.

پینوشت: این خاطره رو یکی از یاوران عزیزمون زیر یکی از پست‌های صفحه اینستاگرام برامون تعریف کردن. امروز قلک محک مهمون محل کار این عضو خانواده بزرگ محکه.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما