0 کمک آنلاین

فرزند بهبود یافته محک؛ اولین دانشجوی پزشکی شهرستان دره‌شهر

  • ۱ خرداد ۰۰
  • 659 بازدید
  • 0 دیدگاه

«داستان من از همون روزی شروع شد که به دلیل تورم گردن، برای نمونه‌برداری از ایلام به تهران سفر کردیم.  در اولین آزمایش پاتولوژی، بیماری سرطان تشخیص داده شد. ناامید شدیم، اما تصویر روی دیوار آزمایشگاه، توجه من و خانواده‌ام رو جلب کرد. کودکی، سالم و سرحال می‌خندید و عکسی از دوران درمان سرطان توی دستِش بود؛ او بهبودیافته بود. امیدِ به بهبودی در دل من و پدر و مادرم جوونه زد. برای درمان به محک اومدیم و با همراهی روانشناسان و کادر درمان، قهرمان این مسیر شدم.»

جمله‌هایی که خوندید، داستان قهرمانی «حسین» فرزند بهبودیافته محک و ساکن شهرستان دره‌شهر استان ایلام بود.
حسین که به خاطر مراحل درمان نتونست به مدرسه بره، با همراهی معلم‌های داوطلب کلاس هفتم رو گذروند و بعد از اون، تمام تلاشش رو کرد تا در رشته مورد علاقه‌اش قبول بشه.
حسین، اولین دانشجوی پزشکی دانشگاه شهیدبهشتی شهرستان دره‌شهر استان ایلام، آرزو داره در آینده تمام تخصص و دانشش رو به حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اختصاص بده.

بسیاری از کودکان محک، شبیه حسین، پس از درمان، راه موفقیت رو پیش می‌گیرن و با تلاش و پشتکار خود، این پیام رو به نیکوکاران می‌رسونن که کمک‌هاشون به ثمر نشسته؛ کودکان محک پله‌های موفقیت رو یکی یکی بالا میرن تا وقت، هزینه، دانش و  تخصصی که یه روز بهشون اختصاص داده شده رو دوباره به جامعه برگردونن.

شما با اشتراک داستان حسین و همه فرزندانمون با دوستان، نزدیکان و افرادی که می‌شناسین، نقش مهمی در پیوستن افراد دغدغه‌مند به جمع نیکوکاران محک و در نهایت بیشتر شدن آمار بهبودی کودکان مبتلا به سرطان دارین. پس همین الان دست به کار بشید و با اشتراک این داستان، خانواده محک رو بزرگ‌تر کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما