0 کمک آنلاین

کودک کوهنورد محک، فاتح قله سلامتی

  • ۱۱ بهمن ۰۰
  • 586 بازدید
  • 0 دیدگاه

متین، هنگام بازی با دوستانش در یکی از روزهای خرداد ماه، همان زمانی که برای چیدن توت از درخت یکی از پارک‌های محل زندگی‌شان در مازندران بالا رفت، زندگیش تغییر کرد. پسر کوچیک این قصه وقتی پایین پرید، ساق پایش به شدت درد گرفت. مادربزرگ مهربانش درمان سنتی را امتحان کرد ولی فایده نداشت، پس، فردای آن روز برای عکسبرداری به بیمارستان رفتند و در کمال تعجب پاش هیچ مشکلی نداشت. اما درد پای متین کم نشد، خانواده‌اش دوباره پیگیری کردند تا مشخص شد پسرشان به سرطان خون مبتلا شده‌است. خانواده به همراه متین به تهران آمدند و مراحل درمان در بیمارستان مفید شروع شد. کودک قهرمان محک، در همان روزهای درمان در تمرین تیم پرسپولیس حاضر شد و با انتشار خبرش در روزنامه پرسپولیس حسابی معروف شد.
فرزند ۲۰ ساله محک که این روزها حالش خوب شده‌است، در رشته کامپیوتر تحصیل می‌کند و قراره‌است به زودی ازدواج کند. این تکواندوکار جوان، علاقه زیادی هم به کوهنوردی دارد تا نشان دهد فتح قله‌ها را از همان کودکی یاد گرفته‌است.
ما در محک باور داریم که با همراهی همه شما نیکوکاران عزیزمان، قهرمانان کوچک‌ به روزهای خوش سلامتی می‌رسند. پس تا آن روز، همراهمان باشید.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما