0 کمک آنلاین

بیتا، دختری از شهر تبریز، کودک بهبودیافته محک

  • ۳۰ مرداد ۰۰
  • 808 بازدید
  • 2 دیدگاه

‌كودكان مبتلا به سرطان از هر خطه و با هر زبان و فرهنگى فرزند محک‌اند. «بیتا» فرزند محک که در استان آذربایجان شرقی زندگی می‌کنه امروز برامون پيامى فرستاده.

دختر تبریزیمون در ۹ سالگی، با بیماری سرطان خون وارد محک شد و تحت درمان قرار گرفت. بیتا از روز اول با روحیه خوب و پر امید درمان رو شروع کرد و امروز امیدش به ثمر نشسته و سلامتیش رو به دست آورده. قلب محک و همه همراهانش برای تمام کودکان سرزمین عزیزمون ایران، مى‌تپه. اينجا با تمام فرزندانمون از هر جغرافيا و با هر قوميت، با يك زبان حرف مى‌زنيم: زبان عشق.

خاطره ورود بیتا به بیمارستان محک رو که مامانش از استان زیبای آذربایجان شرقی و شهر تبریز شهر اولین‌ها* برامون فرستاده گوش کنید و در هرگوشه‌ای از این خاک كه زندگی ‌مى‌كنين، با مشارکت در تأمین هزینه دارو و درمان، براى حمايت از فرزندان كوچك محك در سراسر کشور، همراهمون بمونين.

*پینوشت: تبریز به شهر نخستین‌ها معروفه. نخستین مدرسه امروزی، نخستین مدرسه کودکان استثنایی ویژه دانش‌آموزان ناشنوا، نخستین چاپخانه سربی، نخستین تراموا، نخستین شهرداری، نخستین آتش‌نشانی، نخستین کتابخانه به سبک جدید، نخستین سینما و… امیدواریم همه فرزندان محک و فرزندان‌مان در تبریز همه بهبود پیدا کنن و اونها هم سازنده نخستین‌های پرافتخار بیشتری در این شهر باشن.

 

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    ستاری 2 سال پیش

    منم یه پدر داغ دیده این مریضی هستم امیدوارم همه کودکان بهبود پیدا کنند.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 سال پیش

      باسلام و احترام
      از شنیدن خبر از دست دادن بیمار عزیزتان، بسیار متاسفیم و صمیمانه برای شما آرزوی صبر و آرامش قلبی داریم. ما زير سقف محك مى‌دانيم كه اين غم تا چه اندازه بزرگ است و شما و خانواده محترمتان شرایط سختی را مى‌گذرانيد و خودمان را با شما در این غم شریک مى دانيم. مجددا برای شما صبر آرزومندیم و امیدواریم روزی سرطان از جهان كودكانمان خداحافظي كند. سپاس

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما