0 کمک آنلاین

برای دختر من هم دعا کن

  • ۲۴ شهریور ۹۹
  • 868 بازدید
  • 0 دیدگاه

داخل نمازخانه بیمارستان محک نشسته بود تا چند لحظه‌ای خلوت کند و آرام شود. زمانی که داشت برای دختر دو ساله‌ا‌ش دعا می‌کرد، دختر نوجوانی را دید که با آرامش خاصی نشسته بود تا عبادت مادرش تمام شود. از او پرسید: «برای چه اینجایی؟ خواهر یا برادرت اینجا بستری است؟» دختر با لبخند گفت: «نه. خودم به سرطان مبتلا بودم و مدتی است قطع درمان شده‌ام.»
از شنیدن جواب دختر حالش دگرگون شد و به او گفت: «برای دخترم دعا کن. الان بستری است و دارد دارو می‌گیرد.» در همان لحظه، مادر دختر به سمت او برگشت و گفت: «نگران نباشید. به امید خدا حالش خوب می‌شود. من هر روز تمام بچه‌های محک را دعا می‌کنم و تمام نیت‌هایم را برای سلامتی این بچه‌ها، نذر می‌کنم. حال شما را می‌فهمم. من هم آن زمان‌ها وقتی بچه‌ای را می‌دیدیم که قطع درمان شده است، با خودم می‌گفتم یعنی می‌شود یاسمین من هم یک روز قطع درمان شود؟»
نفسش بند آمد. حس کرد تمام تنش از امید گرم شده است و با صدایی لرزان به مادر و دختر گفت: «اسم دختر من هم یاسمین است.»
یاسمین کوچولو در اتاقش مشغول دارو گرفتن بود. دارویی که اگر نباشد نه یاسمین و نه هیچ کدام از دوستان کوچکش نمی‌توانند سرطان را شکست دهند و یک روز با سلامتی، محک را ترک کنند. با نذر امسالمان می‌توانیم همان دستی باشیم که دارو را به این قهرمان‌های شجاع می‌رساند تا با بهبودی‌ به خانه‌هایشان برگردند. برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان دارو نذر کن.

روش‌های حمایت از کودکان محک:

شماره کارت : ٠٥٩٠-٩٩٥٠-٩٩١١-٦٠٣٧

برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان دارو نذر کن

کد USSD: #٢٣٥٤٠*٧٣٣* ‏‎ ‌

گزینه نیکوکاری اپلیکیشن آپ

تماس با شماره ۲۳۵۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷ تا ۱۹

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما