0 کمک آنلاین

خبرنامه ۷۹ محک رسید

  • ۲ فروردین ۰۱
  • 274 بازدید
  • 0 دیدگاه

در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ با هم اتفاق‌های بسیاری رو پشت سر گذاشتیم؛ سعی کردیم بخشی از اون‌ها رو در خبرنامه‌ای آذر تا اسفندماه به صورت یکپارچه به گوش‌تان برسانیم.

در این خبرنامه که ۷۹ امین خبرنامه محک محسوب می‌شود، پیامی از سعیده قدس بنیانگذار محک می‌خوانید و خبرهای خوبی مثل «دلقک‌ها بعد از دو سال به محک آمدند»، «حضور سه روزه مرکز پذیره نویسی سلول ‌های بنیادی خون ساز محک در استان گیلان»، « پنل سرطان کودکان درهمایش سالانه کلینیکال آنکولوژی به همت محک برگزار شد» را باهم مرور کنیم. همچنین با دفاتر جنوب تهران آشنا می‌شویم، خبری در مورد بیش از ۹ هزار کودک در مسیر درمان به بهبودی رسیده‌اند و آموزش پخت یک غذای مقوی در این شماره از خبرنامه منتشر شده است. علاوه بر اینها چند گزارش و گفتگو در این شماره از خبرنامه است که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

پس اگر خبرنامه‌های محک را پیش از این دنبال می‌کردید و دوست دارید بدانید در این چهار ماه در محک چه گذشته برای خواندن خبرنامه ۷۹، می‌توانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

این خبرنامه برای حفظ نکات بهداشتی به علت شیوع ویروس کرونا و کاهش هزینه‌ها به صورت دیجیتال در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.