0 کمک آنلاین

اینجا معجزه، دستان مهربان شماست

  • ۱۹ تیر ۰۳
  • 257 بازدید
  • 0 دیدگاه

محک سرزمین امیدها و آرزوهاست؛ مردمش رو کوچولوهای دوست داشتنی‌ تشکیل می‌دن که دست‌های مهربون، مراقب قلب‌های کوچیکشون هست. آسمون اینجا همیشه صاف نیست، گاهی ابری می‌شه؛ اما دست‌های بزرگی هستن که ابرهای سیاه رو کنار می‌زنن تا بچه‌ها بخندن و خورشیدخانم به زندگیشون بتابه و آینده رو جور دیگه‌ای تجربه کنن. اینجا گاهی وقت‌ها یک دست هم صدا داره! اینجا سرزمین معجزه‌های کوچیک و بزرگه، معجزه‌هایی که دست‌های مهربون رقم می‌زنن. اینجا بیمارستان محکه. سرزمینی که از روز اول خیلی از اتفاقای بزرگ روی کاغذ نشدنی بودن؛ اما در محک دست‌های مهربون معجزه می‌کنن.

درست مثل چند وقت پیش که همه فکر می‌کردن خرید دو دستگاه رادیوتراپی اونم به قیمت ۱۵۰ میلیارد تومن یک کار نشدنیه و به قول معروف «سنگ بزرگ نشونه نزدنه»!

اما در محک «نشد» و «نمیشه» معنا نداره و ما حتی برای سنگ‌های بزرگ هم تمام تلاشمون رو می‌کنیم. حالا با کمک شما نیکوکاران عزیز بخش قابل توجهی از مبلغ دو دستگاه رادیوتراپی تأمین شده و فاصله زیادی تا معجزه جدید نداریم. امروز دیگه روی کاغذ تا تیک زدن این آرزو راهی نمونده، فقط یک قدم! باورتون می‌شه؟ اینجا معجزه، دستان مهربان شماست…

 

مشارکت در تامین هزینه دستگاه رادیوتراپی

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.