0 کمک آنلاین

ایمنی بیمار، خلاصه تمام فعالیت‌های کادر درمان حول محور اعتباربخشی و استانداردهاست

  • ۱ مهر ۰۳
  • 76 بازدید
  • 0 دیدگاه

معاون مدیرعامل محک در امور درمان:

ایمنی بیمار، خلاصه تمام فعالیت‌های کادر درمان حول محور اعتباربخشی و استانداردهاست

۲۷ شهریور ماه با عنوان «روز جهانی ایمنی بیمار» نامگذاری شده است.  هدف از برگزاری این روز، افزایش آگاهی جامعه و همکاری هدفمند بین کادر درمانی، بیماران و جامعه است.

مؤسسه خیریه محک به همین مناسبت در قالب دو برنامه شامل بازدید معاون مدیرعامل در امور درمان و تیم ایمنی از بخش‌های مختلف بیمارستان و دیگری برپایی مراسمی با عنوان «ارتقای تشخیص بیماری برای ایمنی بیمار» این روز را گرامی داشت.

دکتر علیرضا دانشگری، معاون مدیرعامل موسسه محک در امور درمان در بازدید خود از بخش‌های مختلف بیمارستان فوق‌تخصصی ضمن شنیدن دغدغه‌ها و نظرهای پرستاران و همراهان بیماران گفت: تمام فعالیت‌هایی که در هر بیمارستان از جمله محک توسط پزشکان و پرستاران حول محور اعتباربخشی و استانداردها انجام می‌شود را می‌توان در دو کلمه «ایمنی بیمار» خلاصه کرد.

وی افزود: شرایط بستری، نوع دارو و شیوه کار پرستاران و کادر درمان بر ایمنی بیماران تاثیر دارد و در بیمارستان محک نیز تلاش داریم به طور مستمر آموزش‌های مرتبط با ایمنی را در اختیار تمام پرستاران قراردهیم.

لازم به ذکر است مراسم «ارتقای تشخیص بیماری برای ایمنی بیمار» با شعار «تشخیص سریع و صحیح، ایمنی بیشتر» با حضور تعدادی از بیماران و همراهان آنها در سالن پذیرش بیمارستان محک برگزار شد. در این رویداد خانواده کودکان مبتلا به سرطان درخصوص چگونگی واکنش صحیح در برخورد با علائم و عوارض خاص در فرزندانشان آشنا شدند و پاسخ پرسش‌های خود را درباره ایمنی کودکان مبتلا به سرطان دریافت کردند.

در این مراسم همچنین تعدادی از کودکان بیمار اطلاعات خود را درباره ایمنی بیان کردند و با دسرهای شیرین، کتاب‌های متنوع و اسباب‌بازی‌های رنگارنگ پذیرایی شدند.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.